Peugeot 308 p51 problèmes électriques
-
NunoMoreira22
Peugeot 308 p51 problèmes électriques
J'ai plusieurs problèmes avec ma voiture. Les capteurs d'angle mort ne fonctionnent pas. De plus, j'ai des problèmes avec le BSRF, qui a pourtant été récemment remplacé : les services connectés ne fonctionnent toujours pas, la connexion 4G est perdue et le voyant SOS est devenu rouge deux jours après le remplacement. La voiture ne se met toujours pas à jour. À chaque démarrage, je reçois systématiquement le message « Découverte du système », malgré la création d'un profil, et mes préférences personnelles ne sont pas enregistrées. À chaque arrêt, tout est réinitialisé aux paramètres d'usine.
-
myglaren
- Forum Admin Team
- x 5573
Re: Peugeot 308 p51 problèmes électriques
Again, please post in English
I'm having several problems with my car. The blind spot sensors aren't working. Furthermore, I'm having issues with the BSRF (Blind Spot Radiator), which was recently replaced: connected services still aren't working, the 4G connection is lost, and the SOS light turned red two days after the replacement. The car still won't update. Every time I start it, I consistently get the "Discovering System" message, despite creating a profile, and my personal preferences aren't saved. Every time I turn the car off, everything resets to factory settings.
-
NunoMoreira22
Re: Peugeot 308 p51 electrical problems
I have more problems with my car. The blind spot sensors don't work. Also, I'm having problems with the BSRF (System for Blind Spot Reduction), but it was recently replaced: connected services didn't always work, the 4G connection was lost, and the visible SOS turned red two days after the replacement. The car is always not working properly. During each startup, the message "System discovered" is systematically displayed, profile creation is hindered, and personal preferences are not saved. When stopped, all operating parameters are reset.